İnsanlar kendinde olmayan özellikleri karşı taraftan bekleyip kriter koymayı neden bu kadar normal görüyor?

Ben alkol sigara kullanan biri değilim ne zaman bi erkek yazsa iyi zaten sigara içme ağzın pis kokar sigara içen kız mı olur diyolar ama kendisine bi bakıyorum 2 paket sigara içiyo senin ağzın pis kokmuyo mu yani kendin bol bol içiyorsun karşı taraftaki kız içmesin kötü oluyo diye kriter koyuyosun genelleme yapmıyorum bu arada her erkek bir degil cinsiyet isi de degil insanların çoğu böyle kendilerine bakmazlar karşıdan çok fazla beklentileri olur bazı kızlarda da görüyorum 155 olup 180 erkeğe kısa falan diyen kisiler var hayret ediyorum. Ya da işte oyun basından kalkmayan bakımsız kilolu kisiler Tanrı gibi kusursuz kisi arıyolar.

İnsanlar kendinde olmayan özellikleri karşı taraftan bekleyip kriter koymayı neden bu kadar normal görüyor?
Cevapla