Günah ve sevaplardan her yaşta aynı düzeyde sorumlu tutulmak mantıklı mı?

Ergenlikten itibaren göreviniz haline gelen davranışların olgunluk düzeyinizle ilintili olarak değerlendirilmesi gerekmez mi?

Günah ve sevaplardan her yaşta aynı düzeyde sorumlu tutulmak mantıklı mı?
Cevapla