Güncellemeler
5 ay
Sorduğum soru ile bir ilgisi olmayan bir soru 🥲böyle mi yazdım ben şimdi
Neden yani
Cevap
2Cevap
Seni manipüle edip yönetmek istiyo aklı sıra, uyanık geçiniyor.
çok sebebi olabilir
•aksi ve geçimsiz bir insandır
•bencil bir insandır
daha kötüsü ne yaptığını bilmeyen biridir
Gıcık diye 😹. Bir gıcık geldi aklıma.
Çünkü narsist biri
bencildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Büyük ihtimalle kendi çıkarını seninkinden daha değerli gördüğü için böyle yapıyor 😕 Karşısındakini zorlayan ama kendi sınırını koruyan insanlar genelde bencil, bazen de manipülatif olur. “Nasıl olsa o kırılmaz, idare eder” diye düşünüyor olabilir. Sen sınırlarını net koymadıkça da bunu sürdürür. Bu durum seni yıpratıyorsa, mesafeni artırman senin ruh halin için daha sağlıklı olur 💔✨