
" Aman ali rıza bey ağzımızın tadı kaçmasın. " sözünü bu tarz şahıslara karşı uygulamamak gerekiyor.
Tam tersine, hak edene hak ettiği gibi davranmak gerekiyor. Öbür türlü anlamıyorlar be.
Siz ne yaparsınız?

" Aman ali rıza bey ağzımızın tadı kaçmasın. " sözünü bu tarz şahıslara karşı uygulamamak gerekiyor.
Tam tersine, hak edene hak ettiği gibi davranmak gerekiyor. Öbür türlü anlamıyorlar be.
Siz ne yaparsınız?
Beni tanıyan biri neye kızacağımı nasıl sınırlarım olduğunu bilecekleri için bana da değer veriyorsa saygı duyuyorsa böyle bir şey yapmak ne tepki vereceğimi iyi bilir. Pire için yorgan yakmışlığım vardır
Ayy geçen sene mezun oldular çok şükür bir kız grubu var bu kız grubu ne alaka ise benimle dalga geçiyordu bende anlamadım falan neyse başka gün bana hırsızlık suçu attılar işte bide onlar başka sınıfta ben başka sınıfta yani çalınan şeylerde makyaj malzemesi? Çok saçma hani ben hiç kullanmiom ve çalınan şeye bak sonra işte Bi gün annem hocama hastalığım hakkında konuşmuş o pic hoca da çok ağzı yayık hepsini kızlara anlatmış kızlarda hastalığıyla dalga geçtiler aynı yurtta kalırdık bide orada zorba burada zorba ha dedim ahsen ok geçecek az kaldı sonra mezun oldular sh gittiler
Sınırlarımı bir kez zorlar bir şey demem. İki kez zorlar sinirlerim, uyarırım. Üçüncüsünde de hayatımdan çıkartırım. Böyle insanlara tahammül edemiyorum.
Teşekkürler🌸
Ne demekk
Kinlenirim mecburen el mahkum
Cevap
7Cevap
Sınırlarım nettir ve pek yaklaşmaya cesaret eden olmaz ama diyelim ki aşmaya yeltendi, o zaman da hayatımdan atılır.
Benim sınırımı kimin zorladığına bağlı. değer verdiğim biriyse sabrederim ama sevmediğim biriyse hak ettiğini alır benden
Sınırlarımı “sonuna” kadar zorlamasa da kinlenirim 😃
Kinlenmem bir kere vururum yeterli olacaktır
Ben melek değilim xd. Bu yüzden sınırlarımı zorlayan bir insandan hoşlanmam. Ama sevmediğim insanları çoğunlukla umursamayan bir insanım. Benden nefret ediyorsa bende nefret ederim ama kin biraz fazla kaçar çünkü dediğim gibi benim gibi umursamayan bir insanın kin beslemesi çok olağan değil.👀
Sınırlarım zorlandığı zaman sakin kalamıyorum açıkçası. Karşımdaki kişiyi bunu yaptığına pişman etmeden bırakmam.
Sınırlarımı zorlarsa hiç istemediğim şeyler yaparım ve ben birine kin tutarsam vay haline derim.. 🤞
Evet öyle hemde hiç bitmeyecek bir kin beslerim. Sonrada hiç bişey olmamış gibi davranmıyorlarmı. Ben öyle herşeyi çabucak unutamıyorum. Açıkçası
verceğim tepkiyi bilerek zorluyorsa kinlenmem, ne görmek istiyorsa onu yaşatırım sorun yok
Sınırlarımı zorlayana kötü patlıyorum kin gibi huyum yok..
Bende sınırlarımın dışına çıkarım, karşılığımı veririm, hayatımdan çıkarırım. Bir daha da uğraşmam.
Sınırımı zorlayamazlar, direkt kaba konuşur şutlarım hayatımdan.
Kişinin kim olduğuna bağlı değişir ama kim olursa olsun kinlenmem kendi haline bırakır muhatap olmam
Yo direkt ağzına ederim
Evet olabilir.
Sınırlarımı zorlarsa, sınırlarını zorlarım.
En ufak saygısızlığı tahammül edemiyorum
Kinlenmem ama tepki gösteririm.
Kin taşıyacak kadar kara değilim.
Sakin kalamıyorum maalesef
Çok rahatsız olurum
Ne yaparsa yapsn kendi kaşınıyor
tersime denk gelmemesini öneririm o kişinin
İzin vermem o duruma gelmesine.
Aşırı kindar bir insanım
Kinlenirim
hayatımda tutmam
Hayır uğraşamam
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?