Güncellemeler
+1 yıl
Benden hoşlanan beni seven biri vardı. Ben hiç istemedim onu sonradan ilerde pişman olmamak için yani keşke deneseydim dememek için kabul ettim deneyelim dedim sonra bazı olaylar oldu aramız bozuldu her yerden engelledim sonra tekrar aramız düzeldi gibi sonra tekrar bozuldu yine her yerden engelledim sosyal medyadan wpten falan şimdi biraz aramız iyi gibi.
Güncellemeler
+1 yıl
Normalde İstanbul'da oturuyorum o tekirdağda oturuyor bizim tekirdağda da evimiz var şu an Tekirdağdayım. Ailem tanıyor babamla arası çok iyi ama tabi bu durumlardan haberleri yok. Bize gelip gidiyor bazen geldiği zaman da sürekli benle uğraşıyor sürekli laf atıyor yani beni sinir etmek için elinden geleni yapıyor dün akşam yine geldi benle uğraştı ben bu durumdan çok sıkıldım artık gerçekten çok yoruldum ciddi anlamda
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben de onla ugrasirim saka yapmaya laf sokmaya bayilirim😂😂😂😂😂
İnan bende onunla uğraşıyorum Tom ve Jerry gibiyiz ama çok sıkıldım bu durumdan 😂🤣
Ideal iliski iste evlen sen bunla benim de var benim basimda bir tom😂😂😂😂
Öyle kolay değil işte yaa 😂😂😂😂
Azıcık sevgisine inansaydım inancım olsaydı herkese herşeye rağmen onun elinden tutardım ama inanmıyorum ona
Kiz benimki de aynisi ayni kisi olma ihtimalleri yok ama karakter yapi ayni
Burcu ne 😂
Kova
Onun koç
😂😂😂senin burcun ne peki eger akrep yengec ya da ben gibi aslansan saldir 😂😂😂😂
Aslan burcuyum😂😂😂
Oooo tebrik ederim ben de 😂😂😂😂
Aynen 😂😂😂😂 o yüzden böyle enerji tuttu sanırım 😂😂
Olabilir benim yukselen de aslan ama aslanla koc iyi anlasir derler iyi cift olur derler ben sana diyim ben ates benimki hava burcu kaos hakim hep😂😂😂😂ben de kaos seviyorum zaten
Ayyyyy yok tamam iyi bir çocuk çokta değerli benim için ama yok yani haddini fazla aştı 😂😂
Naapti kiz misilleme yap
Haddini fazla aştı derken yani sürekli herşeye laf atması benle uğraşması canımı sıkıyor
O böyle yaptıkça benim aklım darmaduman oluyor
Ya bu cocuk 5 yasinda mi 😂😂😂😂cidden bu erkekler hic buyumuyor hoslantiyi belli etme cabasi mi desem baska bisi mi annesine duskun mu bu cocuk
Evet annesine çok düşkünmüş.. Ay evet ya çocuk gibi aynı 😂😂😂😂😂
Ya bu buyumemis valla sen diyince aklima direkt bunlar geldi fazla ana kuzusu
Evet öyle maalesef
Agzinin payini ver giciklik yap sonra da yoluna bak ozaman 😂kiz yuzde 10 sarjim kaldi ben kactim kolay gelsin sana
Akşam eminim ki gelir ozaman böyle benle uğraşırsa mesaj atıcam😂 tamam teşekkür ederim ❤️
amacının benle uğraşmak olduğunun farkındaysam aynı dozda cevaplar verirdim
Aynen bende öyle yapıyorum ama çok sıkılmaya başladım bu durumdan
beğendiğmiz insansa hoşumuza gider bu durum ama beğenmediğimiz insansa tekmeyi basasımız geliyor
Çok pis laf sokarım birdaha bişey demeye demeye cesaret edemez
Aynen bende öyle yapıyorum ama çok sıkılmaya başladım bu durumdan
Sinirlen bi anda sesli şekilde tersle
Valla dün akşam geldi bişey oldu ozaman dedim ki şimdi elimin tersiyle Bi tane çarpıcam ozaman görücen dedim yine şakaya vurdu güldü yine sinirlenen ben oldum 😂
Detayı okumamıştım uğraşma o salakla engelle rahatsız ederse babama söylerim falan de
Akşam gelir büyük ihtimalle yine ozaman yine böyle uğraşırsa yazıcam
Tehdit etmesin
Yok öyle bir çocuk değil
Ozaman sen tehdit et uzak dursun bukadar taviz verme
İkizim öyle takmamaya çalışıyorum
ağlarım
😂😂🤣Niye
sinirimden
dalgaya alırım
Aynen bende öyle yapıyorum ama çok sıkılmaya başladım bu durumdan artık
Döverim
küfürcük
Sadece uzaklaş
Bu akşam bize gelirse ki büyük ihtimalle gelecek yine öyle uğraşırsa mesaj atıp ağzıma geleni sayasım var
Knk öyle yaparsan seni agresif vs sanar bence kendini bu duruma düşürme onun daha da hoşuna gider sinirlenirsen
O da doğru ama ben muhattap olmamaya çalışıyorum gelip sataşıyor yine