Sabrın ne kadar? Her şey hemen olsun isteyenlerden misin yoksa beklemeyi bilenlerden mi?

4 saatir yoldayım, daha yaklaşık 5 saatim var. Oturmaktan bir yerlerim nasır tuttu. Ama yapacak bir şey yok.

Neyse gelelim işin özüne. Bu durum sabrımı zorlayınca birde sana sorayım dedim.

Ne kadar sabırsızsın? Her şey anında olup bitsin mi istersin?

Sabrın ne kadar? Her şey hemen olsun isteyenlerden misin yoksa beklemeyi bilenlerden mi?
Sabrın ne kadar? Her şey hemen olsun isteyenlerden misin yoksa beklemeyi bilenlerden mi?
Cevapla