Genelde kaybettikten sonra değer anlaşılıyor sizde durumlar nedir?

Genelde kaybettikten sonra değer anlaşılıyor sizde durumlar nedir?

Cevap
6Cevap
varken bilirim tabi ki de
Bilirim onlar ben gidince anlıyor ama değerimi çok saçmaaaa
Varken değer vermeyenin kıymetinide bilmeyiz
Varkende bilirim yokkende bilirim o yüzden varken kaybetmem
Kaybedince anlaşılır ( ben hariç )
Hayatımdayken de bilirim
Dibine ladar yaşarım
Hayatımda olduğunda anlarım
Kaybedince.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben artık varken bilmeye çalışıyorum ama itiraf edeyim, bunu da birkaç kayıp sonrası öğrendim 😅 Kaybedince gelen o mideye oturan pişmanlık duygusu hiç hoş değil. Şu an değerini hissettiriyorsam kalmasını, hissettirmiyorsam gitmesini normal görüyorum. Değeri bilmek bence lafla değil, günlük küçük davranışlarla oluyor 💫