İnsanlarla iletisimim güçlü ama kimse hayatımda kalmıyor, nerede hata yapıyorum?

İnsanlarla iletisimim güçlü kimseyi menfaat ve çıkar için kullanmıyorum ama yine de insanlar hayatımda durmuyor

İnsanlarla iletisimim güçlü ama kimse hayatımda kalmıyor, nerede hata yapıyorum?
Cevapla