Hep önüme bakarak yürürüm kendi halimde bi insanım konuşmayıda pek sevmem bunlar yanlışmı?

Arkadaşlar ben işten eve geçtiğimde felan hiç kimseyle konuşmadan sessiz sakince evime giriyorum çünkü konuşmayı pek sevmiyorum sessiz sakin bi insanım birde akraba binasında oturuyoruz ve akrabalarımı hiç sevmiyorum küçükken bize çok zararları dokundu yani iyi insanlar değiller bi konuşşak hemen bi akıl vermeye başlıyolar bi dedikodular vs sevmiyorum bu tür şeyleri sizce konuşmayarak yanlış mı yapıyorum zaten yorgun oluyorum hemen evime geçip dinlenmek istiyorum 😂
Hep önüme bakarak yürürüm kendi halimde bi insanım konuşmayıda pek sevmem bunlar yanlışmı?
Cevapla