İçimde sürekli yaramaz bir çocuk var ama dışardan bakınca çok sert duruyorum. Neden?

Çoğu zaman şakayla karışık konuşuyorum ama insanlar yüzüme bakınca ciddi sanıyor. Dipnot eklemem gerekiyor. Mesela kahkaha atamıyorum. Hık hık diye gülüyorum. Kim ne yaptı olum bana? Ne ara üzdüler beni niye böyle çene kaslarım var ben gülmekten sanıyodum.

İçimde sürekli yaramaz bir çocuk var ama dışardan bakınca çok sert duruyorum. Neden?
Cevapla