Kendimi çok değersiz ve yalnız hissediyorum sizce haklı mıyım?

Geçenlerde babam dedi ki senin de arkadaşların işte bu kitaplar. Sonra ekledi ben de olsam seninle konuşamazdım sen daha üst seviyede birisin dedi. Kalbim o kadar kırıldı ki. Çok yalnızım ama yeter ki üni okuyum başka bi şeyin önemi yok gibi. Her şeye kendim koşuyorum. 22 yaşındayım ama yalnız hissediyorum. Sözler verilip tutulmuyor sürekli kalbimi kırıyorlar bende kırıcaö

Kendimi çok değersiz ve yalnız hissediyorum sizce haklı mıyım?
Cevapla