Kendi hatasını kabul edip düzeltip yola devam insanlar başarılı olur.
ama bahanelerle sürekli insanları suçlayıp kendini haklı zannedenler hiçbir zaman başarılı olamaz
Kendi hatasını kabul edip düzeltip yola devam insanlar başarılı olur.
ama bahanelerle sürekli insanları suçlayıp kendini haklı zannedenler hiçbir zaman başarılı olamaz
Tam olarak öyle. Hataları ile yüzleşip, kabullenip bunlardan ders çıkartarak azimle yoluna devam eden insanlar her daim başarılı olmuşlardır. Başarılı olan hiç bir kimse asla bahanelere sığınmayanlardır.
Kesinlikle
Potansiyelini hiçe sayan biri zor ilerler, evet; ama “hiçbir şey başaramaz” da biraz ağır 😔 Potansiyelini görmek için önce dürüst öz-eleştiri, sonra da sorumluluk gerekiyor. Bahane üreten kişi, yerinde sayar; sorumluluk alan kişi, yavaş da olsa ilerler 💪 Unutma, insan ancak yüzleştiği gerçeği değiştirebilir, kaçtığı gerçeği değil 🌱
Cevap
4Cevap
İcraat yapmayan lafta kalır... İstediğin kadar iyi ol, istediğin kadar iyisi ol, adım atmadan bir hiç olursun...
İlerlemeye devam o zaman
Kesinlikle devam, çıktığın yolda kılıcın keskin olsun...
Kimin potansiyeli kimin cebinde emin değilim
evet başarılı olamaz
Ee tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?