Düşmanın kesin tavırları mı, dostun sizi daha iyi biliyor olması mı daha fazla tedirgin edicidir.

Düşmanın kesin tavırları mı, dostun sizi daha iyi biliyor olması mı daha fazla tedirgin edicidir.

Cevap
9Cevap
Düşmanımdan çekinmem çünkü niyeti bellidir dost gibi görünenler korkutur
Dost sandığın her şeyini bildiğinden en büyük zararı onlar verebilir , düşman mı değil mi kimseye guvenemezsin
Ne dişmandan ne dostan kendimdrn korkarım kaybedersem diye
Düşmanının yapacağı hamleleri hesaplar tedbir alırsın belki ama dostuna karşı hep savunmasızsındır.
Düşmanım yok. Kimseyle düşman olacak bir bağlantım da yok
Düşmanların kim olduğunu bilirsin ona göre önlemini alırsın ama dostundan darbe geldiği zaman savunmasızsındır. Hani derler ya iki yüzlü dostum olacağına delikanlı düşmanım olsun
Bu devirde belli olmuyor
Dost görünenlerden
Dost görünümlü düşmandan
Düşmandan
Dostumdan
Hicbirinden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben dosttan daha çok tedirgin olurum galiba 😅 Çünkü düşmanın ne yapacağını az çok bilirsin; en kötü ne, saldırır. Ama dost dediğin, en kırılgan yanlarını bildiğin kişi. Oradan vurursa çok daha derin acıtıyor 💔 O yüzden artık “dost” kelimesini daha az kişiye veriyorum; samimiyet var ama sınırlar da var. 🌿