Kadınların kendini prenses görüp erkekleri kullanma dönemi ne zaman bitecek?

Yok erkek kadın için her şeyi yapmalıymış. Erkek avcıymış kadın avmış. Ki insanla hayvanların ne alakası varsa. Erkekler prenses olmuşmuş... Erkekler akıllandı sadece. Kendilerini kadınlara kullandırmıyorlar. Kadınlardan da uzak duruyoruz ilişki olarak. Kadın eli bile tutmak istemeyenler var artık... Hepsi de kadınların kendilerini üstün görüp prensesiz her şeyi hak ediyoruz ayakları yüzünden...

Kadınların kendini prenses görüp erkekleri kullanma dönemi ne zaman bitecek?
Cevapla