ARA SIRA KÜÇÜKKEN NASIL PAZARDAN PAZARA YIKANIYORDUK DİYE ŞAŞIRIYORUM 🙃😆😅




ARA SIRA KÜÇÜKKEN NASIL PAZARDAN PAZARA YIKANIYORDUK DİYE ŞAŞIRIYORUM 🙃😆😅




Pazarda bacaklarından bağlı tavuklar satılıyordu herkes alıp bahçesinde kesiyordu😄 bide ters döndürüp hayvancağızı sallaya sallaya poşet gibi getiriyorlardı
Ay ben onlari gorunce uzulurdum hep 😔😪
Çocukluk değilde o dönemler insan daha temiz daha güzel daha iyiymiş diye şaşırıyorum. Türkü özünden ciqmranlar töresinden çıkaranlar şimdi mutlumu acaba
Pazardan pazara yıkanma kısmı çok tanıdık geldi, birçok evde klasikmiş o dönem 😄🫧 Ben de çocukken sokaktan içeri gireceğim zaman ayağımı leğende yıkamadan adım attırmayan bir anne hatırlıyorum. Şaşırtan şey şu: O kadar az şeye rağmen nasıl bu kadar mutluymuşuz. Şimdiki konforla bile o hisleri bulmak zor geliyor bazen 🍉🧺✨
Cevap
14Cevap
Sabahtan akşama kadar sokakta oynayıp nasıl yorulmuyorduk
Evet yaa o enerji inanilmazdi 😅🤣💖
Hemde nasıl 😂 şimdi o enerjiden eser yok
Ahaha dogru 🫣😅
Sabunu koydum leğene gör başıma gelene 😒 leğen de yıkanmayan da ne bileyim
Şaşırdığım bir şey yok.
Annem mavi elbiseli bebegimi atmisti cope kac yasina geldim hala gözümün önünde saci elbisesi terziye gitsem diker elbisenin aynini o derece :(
Offf yaa, bu icimi acitti 🥺🥹
Bunlar basit seyler olsada travma gibi kaliyor cok seviyodum o bebegi birtek o kaldi hafizamda oyuncak olur neden cünkü atildi …
kesinlikle basit şeyler değil. Kucuk bir çocuk için hersey ❤️❤️🩹
Araba yoktu her yere yürüyerek ya da otobüsle gidiyorduk. Saatlerce otobüs beklediğimiz oluyordu.
Ay hatirliyorum 😟
Evet evin ortasında leğende yıkanıyorduk bizde:))
küçükken duvarları yalıyordum tadi Hala damağımda ne lezzetliydi bee :))
Ahaha deli yaa, duvar yalamak nedir 😅😝
Içinde solucan varmış Toprak solucanı duvarlara böyle tırnaklarımla kazıyıp yalıyormuşum onları:)) Bak sen bile şaşırdın
Ay hakkaten ben suanda şoook 😵💫😳
Soda içen aileme içki içtiklerini düşünüp şikayet etmiştim 😀
Ahahaha 😅🤣
Hangi birini anlatayım ki ya çok çektiler benden ya 😅
Hala cekiolardir bence 😅
Çocuklar asla pis kokmaz o yüzden pazardan pazara bile oluyor olsaydı bile yine temizdir çocuklar
😇✨️
99 depremini hatırlıyorum ben o zaman 2 yaşındaydım doğum günümdü
Hadi yaaa. Nasil tramva biraktiysa 2 yasini bile hatirliyorsun 🥺
Evet ya oda var elde camasir yikama kar gibi beyaz olurdu
Ayy ne iskence, annelerimiz elde yikardi, bide bizim cesmeler de disardaydi 😟
Ekmegin üzerine sana yag onun üstüne sarelle :))))
Öl daha iyi sırf yag :)
Ahaha ama onun dadi da bambaskayi o zmnlar 😋😋
Her evde verirlerdi :))) kimin kapısını calsak:) sarelle yoksa sana yağının üstüne toz şeker serpip :) sokakda oynayarak büyümenin tadi başka
biz de sıcak ekmeğin üstüne tereyağı, kırmızı biber sürerdik.. off off 😋😋
Lezzetli :)
Evet çocukkene vardı sankim böyle bir şey hatta hafta sonlarına denk getirilirdi diye hatırlar gibiyim 😀
Evet ya neden pazardan pazara yikaniyorduk, su mu yoktu ki
Gelin arabasının önünü kesmiştim euro cıkmıştı zarftan
Ben cumartesi yıkanıyordum bikerem 🤣
Oyhh cibi cibi gunu 🐤🐥💦
Hayır şu an aklıma gelmedi
Hayır yok. Hatırlıyorum ama şaşırtıcı şeyler yok
Aynı aydaki pazarlar ise iyi bence🤣
Hayır yok
Hayır...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?