22 yaşımdayım, ailem diyor ki evlenene kadar bizim sözümüzden çıkamazsın dibimizden de ayrılamazsın diyor? Abi ben de insanım ya🥹?

Sizin aileniz de böyle mi? Napacağım? Anlamıyorlar. Bir de kendi düzenimi anlatınca da düzenin bizden önemli mi biz seni büyüttük diyorlar yahu ben mal mıyım tamam ama napayım ben dünyaya bir insanın kölesi olmal için mi geldim? Düzenim başka şehirde, okul bitince beni yanlarına götürecekler. Ben yoruldum artık gerçekten bıkmışaammm
22 yaşımdayım, ailem diyor ki evlenene kadar bizim sözümüzden çıkamazsın dibimizden de ayrılamazsın diyor? Abi ben de insanım ya🥹?
Cevapla