
Sevdiğin
Para
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İkisinide seçmezdim. Bedenimi para için sevmediğim biriyle soldurmaz, Sevdiğim kişinin uygunsuzluk ve korkaklığındanda kendimi bu psikolojiye sürüklemezdim. Dışarıda o kadar uygun adam varken neden yani neden 😀
Vallahi ikisi de hayır etmez 3 bir seçenek varsa onu değerlendireyim ben:))
Şu anlık yok ama istersen sen ekleyebilirsin 😂
Bana var gibi geldi ama yanlış görmüş olamam sende iyi bak orada olmali hayallere kaldim canim çekti zaten :))
Ne canın çekti kız tövbe estağfurullah 😂🤣🤣
Lokum ne çekçek ilahi sen dönemsel durumlar anla işte canim tatli istiyor ))
Ablacım bu benim başka sorum, lokum sorum değil 😂 Bihter sorusu bu 😂
Ayyy pardon özür dilerim ayıp oldu sesli guldum yaaa cok kotu oldu buu cok utandım uff yaaa 🫣🫣🫣
Cevap 3. Seçenek yanlizlik olsun
Olsun olsun, soruna açıklık getirdik sonuçta 😂 Ben de diyorum ne diyor bu kadın 🤣🤣
Görmedin say unut beni hafizandan sil bu olayı :))
Seni silmem de bu olayı sildim gitti 🤣
Teşekkür ederim canımsın:))
Rica ederim, sen de cansın :))
Allah iyiliğini versin senin bunu mu en iyi cevap seçtin gene aklıma geldi utandım 😅
Boş ver kız güzel bir anı kalsın işte, bakıp bakıp gülüyoruz 🤣🤣
Aynen öyle oldu ya gene gülüyorum ben ya Öyle ciddi ciddi yazmışım ya 😂😂😂
Ben de diyorum bir de kaç yaşında kadın hiç beklemezdim 🤣🤣
Ama benin canim lokum cekmisti nasil gözüm döndüyse artik
Olsun olsun 🤣🤣 Bu saçmalıklarımız da olmasa neye gülecek yüzümüz şu sıkıcı hayatta...
Cok dogru cok haklısın
Öyleyimdir sağ ol 🤣🤣
😂😂😂deli pek mütevazisin
Öyleyimdir ya tekrar sağ ol 🤣🤣🤣
Sevdiğini seçti de noldu parayı seçerim bu saatten sonra sevmişim aşkını 🤣
😂😂😂
Doğru yolu bulduk sonunda 😂💃
Aynen öyle 😂
Teşekkürler
Rica ederim
Cevap
16Cevap
Sevdiğim adamı seçerdim, çünkü paranın mutluluk getirdiğine inanmıyorum
Erkek olarak memnunum kadın olmak istemem.
Paraci bi insan hic olmadim bihterin yerinde olsam behlül manyagi icin kendimi kurşunlamaz direk o silahi ona cevirir onu ortadan kaldirirdim ne güzel senaryo adnanda zaten bihter bihter diye sarhos ayakta iki yalan tamam 🤣🤣🤣🤣
En baştan Adnanla evlenmezdim zaten Behlül gibi birine de aşık olmazdım çapkın erkek sevmiyorum.
Sevdiğim adam değmedikten sonra ben ne yapayım aşkı
O yaşta biriyle evlenmez, evlendiysem de kocamı aldatmazdım.
İlk verdiğim karardan, hele bir de böyle bir şekilde namussuzlukla dönmezdim kesinlikle!
Huzuru seçerdim adnanla para da var gez dolaş giyin
Adanan seçeneği niye para olsun ki sevdiğimi değil beni seveni seçerdim Adana'nan Bihteri seviyor sayıyordu
Adnan ı seçmeliydi canından oldu Behlül için
Evliyken başkasını sevmek ne mantik ya. Konu bastan imkansiz. Ama diziyi çok seviyorum 😅😅😅
İkisini de seçmeyip hayatıma bakardım😅
Bu kız zeka küpü ya 😂
Çok haklısın valla değmez 😂
Dengeyi korumak çok önemli😂😂
O da onu yapmaya çalıştı ama en sonunda kafayı yiyip kendini vurdu 😂
Hadi ya! Bilmiyodum bak, tüh!😂
canım o zaman😂
Öyle öyle 😂
İnsan bi sonsuza dek sürdürür yani😂
Behlül gittiği için sürdüremedi işte 😂
Tühh be!.. Ulan Behlül senin ben taaaa!😂
Sevdiğim adamı seçerdim
Asilce
Beşiri secerdim.. iyi sir saklıyordu :))
Paranın bir önemi yok, miktarı önemli 🤫
Sevdigi adam fakirmiydi :)))
Bihterin yerinde olsam parayı seçerdim
Ben bihter yerinde olamazdım🤦
Sevdiğim adamı oda seçti de adam yemedi
Para djdj
Sevdiğimi seçerim para para nereye kadar
Ben sadece kendimi seçiyorum artık
Onun yerinde olsam parayı seçerdim
Para iyidir
Bihterinki takıntıydı ya ahdjsjjsj
Bize para lazım ramiz
Param var, mutluluk seçerim her zaman ✌️
Eksik neyse ona giderdim.
Behlül ü secerdim :D
Kadın olsam net parayı seçerdim.
Parayı
Ben para sevmiyorum
Para yı
Para bence
Para
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?