Çok üzücü ben bunu fark ettim
sizce sebebi ne olabilir
Gayet güzel konuşuyorum
ben düşündüm belki dedim çok yumuşak olabildiği için olabilir mi sizce? Çok ince çok yumuşak hemde bunu herkes söylüyor. Kaba mı konuşmam lazım?
Çok üzücü ben bunu fark ettim
sizce sebebi ne olabilir
Gayet güzel konuşuyorum
ben düşündüm belki dedim çok yumuşak olabildiği için olabilir mi sizce? Çok ince çok yumuşak hemde bunu herkes söylüyor. Kaba mı konuşmam lazım?
Kaba konuşmanız lazım değil belki de çevrenizdeki insanlarda bir sıkıntı vardır. Ses tonunuz nasıl olursa olsun karşınızdaki insan size değer veriyorsa zaten her türlü sizi dinleyecektir
Değer vermediği için mi o zaman?
Ben o şekilde düşünüyorum normalde karşımdaki insan benim için ne kadar değerliyse o kadar dinlerim o insanı
Ses tonun yumuşak diye kimse seni otomatik olarak dinlememezlik yapmaz, merak etme 🥺💕 Bence sorun kaba konuşmamak değil, vurgu ve netlik eksikliği olabilir. Konuşurken biraz daha yavaş, vurgulu ve göz temasıyla konuşmayı dene. Cümle sonlarını yutma, karşındakine alan bırak. Yumuşak ama kararlı bir ton, hem çekici hem de saygı uyandırır 🌸🗣️
Cevap
5Cevap
sorun onlarda
İnsanların çoğu dinleme özürlü. Sen neden kendinde sorun arıyorsun
Sorun kimde diye düşünüyordum demek ki büyük ihtimalde onlarda
Aynen öyle
Bırak seni farketmeyen kişilere kendini farkettirme çabasını. İnan çok daha huzurlu olursun
Y’a şimdi çoğu defa buna karşılaşırken kendimde sorun aramaya başladım benim yüzümden diye mi
Hayır senin yüzünden değil
Seni motive etmek içinde söylemiyorum. İnsanlar cidden dinlemeyi bilmiyor
Doğru 😊😊😊🙏🏻 çok sağol güzel insan
Rica ederim 🤗🤗 mutluluklar
Sanada 🌼😬😊
Duymadan bir şey diyemem ki
Evet ondan
Üzülme ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?