Bana karşı güzel hisleri varken şimdi nefretle kaçıp böyle pasif agresif mi davranıyor sizce 😕?

Bi tartışma sonrası ne kendisine yazmamı ne de başka bir şey istedi şimdi çok başka havalarda ve kasıtlı yapıyor hep işini gücünü yaşadığı yeri gösterme peşinde o da sivrihisar.. .. arada bi durumlarima bakıyor o kadar geçen gün de durumuma emoji atti iletişim olmadığı halde neyin kafası ya da ilgi dikkat çekme hali... Kimse nasıl çalıştığımı bilmiyor bi o kişi görmüyor ama allan görüyor diye bir durum atti sonrası kayıp ve birkaç gün ortadan kayboluyor resmen ya da benim durumlara bakıyor gizlice bilemicem kudursun diye bende bile bile yakın sıradan bi erkek arkadaşımla durumlar koyuyom bazen de hiç... Sizce bana karşı neden bu kadar karışık

Bana karşı güzel hisleri varken şimdi nefretle kaçıp böyle pasif agresif mi davranıyor sizce 😕?
Cevapla