Cidden öyle bakıyorum erkekler daha fazla şikayet ediyor bunları

Cidden öyle bakıyorum erkekler daha fazla şikayet ediyor bunları

Kanka karşılaştırma yapmam böyle bir konuda ama sorduğun için söylüyorum. Siz sevgili falan oluyorsunuz bunlarla onda sonra başınıza bela alıyorsunuz. Biz kardeşim çöpünü yere atmazmısın ya da dostum çok afedersin bir adım ileri gidebilirmisin dediğimizde ya bıçaklanıyoruz ya gasp ediliyoruz ya 10 kişi dalıp dövüyorlar ya sakat bırakıyorlar. Yanından geçtik diye bile laf atıyorlar vs vs. Erkeğin şikayet etmesi sence normal değil mi?
Sokaktaki sapık ve hırt tiplerden en çok kadınlar zarar görüyor ama erkekler de ciddi rahatsız oluyor aslında 😒 Özellikle Türkiye’de kadınlar için taciz, laf atma, takip edilme riski daha yüksek. Erkekler daha çok sinir ve öfkeyle anlatıyor, kadınlar ise korku ve tedirginlikle yaşıyor 🙄 İkisi de rahatsız ama bedelini en ağır kadınlar ödüyor maalesef 💔
Cevap
7Cevap
Çoğu kadından ben daha rahatsız oluyorumdur büyük ihtimalle. Çoğu kadının içten içe hoşuna gidiyordur.
Balla biz nerde denk getirirsek artık
Erkekler daha çok kız lar laf atıyor lar erkek ler se mezarı
Tipe bakmıyor erkeklerin çoğu sapik beyefendi gibi tip diye düşündüğün bile ne çıkıyor
erkeklere bulaşıyorlar çünkü
Kızlar sevgili oluyor erkekler bıçaklanıyor
Kadınlar sever böyle tipleri :d
Erkrkler korkuyor bunlardan ondan
sen tek kalirsin ilerdeya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?