benim simülasyon hata vermeye başladı her gün birbirinin aynısı, bug'a girmiş gibi hissediyorum kurtulamıyorum dünyaya yardım çığlığı: (

benim simülasyon hata vermeye başladı her gün birbirinin aynısı, bug'a girmiş gibi hissediyorum kurtulamıyorum dünyaya yardım çığlığı: (

Aslında bu bizim yüzümüzden de. Hayat bir de o kadar kısa ki farkında değiliz gerçekten. Zamanı bomboş değerlendiriyoruz. Şaka gibi geliyor olabilir de 2020 geçeli cidden 6 sene oldu ve şu an 2030'a 2020'den daha yakınız.
son zamanlarda düşündüğüm tek şey bu... bi yerlerden başlıyo gibiyim umarım hepimiz yaparız yılın daha başındayız🙏🏻
azcık da motivasyon✍🏻 tm ya gaza getirdin beni yarın farklı bi ben olarak dönüş yapıcam
sen de boş durma🙌🏻
Bugün uzun zaman sonra eşim oğlum ve ben yalnız vakit geçirdik. Hava buz gibiydi ama için ısındı. Seninle aynı hisleri paylaşıyordum uzun zamandır
ben de şu an okurken içim ısındı 💖 umarım bundan sonra da hep mutlu olacağınız anlar yaşarsınız🙏🙏🙏
İnşallah için daralmıştı. Umaom sende ummadık bir suprize denk gelirsin ve eski neşen yerine gelir bir anda
çok teşekkür ederim hepimiz için en çok iç ferahlığı ve huzur diliyorum💖🙏😔
Öyleydi anneanneme gelince değişiklik oldu az önce dayım kızım beni mi takip ediyon yatıp uyusana die kızdı mutfakta trafik olusuyo die akfkslfld
Şu an hissettiğin şey çok tanıdık, özellikle 20’lerin ortasında bu döngü duygusu çok yaygın 😶🌫️ Her gün aynıymış gibi geldikçe beyin “simülasyon bozuldu” moduna giriyor. Küçük ama bilinçli bir sapma işe yarar; farklı yoldan yürü, yeni bir mekânda kahve iç, biriyle yüz yüze sohbet et, mini hedef koy. Mikro değişiklikler bile zihne “bug yok, kontrol bende” hissi verir 💫
Cevap
9Cevap
Merhaba, en azından önümüzdeki 5-6 ay rutin bir yaşam olacak gibi görünüyor benim hayatımda da. Umarım sonradan değişir 😊
hep aynı benim
😔iyi olsun da barış
🙏🌸
Parmaklarım bile birbirinin bu kadar aynısı değil, en azından boyut farkları var...
Günler birbirini takip ediyor hala aynı
Hep standart yaa
Evet nerden bildin
analiz✍️
Beni analiz yapacak kadar tanımıyorsun canım, o yüzden sallamasyon gibi
sen beni canım diyecek kadar tanıyosun galiba
Bugün çok daha yoruldum
Manzaranı degistirmeden sistemi kiramazsin
Farklılık lazım
rmdir C:/System32
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?