Kendimi yok etmemek için kendimi o kadar zor tutuyorum ki?

ya bilmiyorum sanki boşu boşuna nefes alıyormuusm gibi herşeye sfırıdan baslamanın yorgunlugu mu desen geç kalmış bi gerçi kendimi yok etttim zamaında onu bile beceremedim hasteneye yetiştirdiler keşke o an ablaam wpden mesaj yazmasaydım belki o zaman kendimi imha ederdim

Kendimi yok etmemek için kendimi o kadar zor tutuyorum ki?
Cevapla