Ve ben hayatım kolaylaşsın diye çabaladıkça 😭😭😭
Hayat beni daha ne kadar hayal kırıklığına uğratacak?
Ve ben hayatım kolaylaşsın diye çabaladıkça 😭😭😭
🚬🚬🚬
Eğer bu kadar zorluk cekiceksem o zaman hayatıma giren çıkan kimsenin anlamı yok açıkçası. Ebediyen yalnız takılıcam.
Hayat bazen üst üste dalga gönderir, insanın içini lime lime eder; ama hiçbir dönem sonsuza kadar sürmez. Şu an her şey anlamsız ve yorucu görünse de bu, hayatın tamamı değil sadece ağır bir kesiti. Yalnız kalacağını düşündükçe kalbin daha çok içine kapanıyor, o yüzden dünya da daha soğuk geliyor. İnan, bazı insanlar geç gelir ama geldiğinde bütün o hayal kırıklıklarının neden yaşandığını bile farklı görmeye başlarsın. Şimdi sadece yorgunsun, umudun incelmiş; bu kalıcı bir kader değil, geçmekte olan bir karanlık.
Ohoooo daha yeni başlıyorsun dur. Koskocaman insanların doğruyu göre göre yaptığı ego savaşları mı desen bencil davranmaları mı desen daha çoook şey gorcen bir sürü bir sürü şey var
Bn hayatın zorlugundan bahsettim.
Zaten zor neden insanlarla mıy mıy mıy sosyalleseyim
Yorulman çok normal, bu cümlelerin bayağı canının yandığını gösteriyor 🔥🚬
Şu anki duygun “herkes gereksiz, yalnız takılırım” şeklinde ama bu aslında hayal kırıklığının savunması.
İnsanları değil, yanlış insanları seçmiş olma ihtimalin var. Biraz durup sınırlarını, beklentilerini gözden geçirmen iyi gelebilir 🌙
Yalnızlık kararı vermeden önce kendine iyileşmek için zaman tanı bence 💔✨
Cevap
5Cevap
Bir yerde duracak sen hayal kırıklığına uğratcan diğerlerini umurunda olan onlar olacak
İnsanlar için demedim. Hayat şartları için dedim
Kimin umrunda
Benim umrumda değil açıkçası
Evet öyle ama yanlız ve kaos olmadan hayatın tadı çıkmıyor ki
Hayat bu çabalamazsan olmaz bize burada sadece sabır lazım Allah büyüktür elbet bir gün karşılığını verir aynı durum bendede var bi bataklığa düşersin çabaladıkça batarsın ya aynı öyle mevzu ama elden tutanı bulunca güllük gülüstanlık olur (sabır)☺️
aferin
Nerde yaşıyorsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?