Saf olduğum için mi arkadaşım yok, niye kimse beni istemiyor acaba 🥲?

Millet aşmış kendini bende çocuk gibiyim kendimi kısıtlıyorum hep sınırlarım var o şöyle bu böyle diyorum bide erkeklerle isim yok çoğu kız erkek peşinde niye istenmediğimi şimdi anladım

Saf olduğum için mi arkadaşım yok, niye kimse beni istemiyor acaba 🥲?
Cevapla