İğneyi önce kendinize mi batırırsınız yoksa direkt karşınızdakine mi?

atasözünü değiştirdim biraz çünkü bu sitedeki çoğu kişinin direkt karşındakine iğneyi batırdığını düşünüyorum

"B̶a̶r̶ı̶ş̶ ̶i̶ğ̶n̶e̶y̶i̶ ̶k̶e̶n̶d̶i̶n̶e̶ ̶b̶a̶t̶ı̶r̶ı̶r̶ ̶
Ç̶u̶v̶a̶l̶d̶ı̶z̶ı̶ ̶b̶a̶ş̶k̶a̶s̶ı̶n̶a̶..."
İğneyi önce kendinize mi batırırsınız yoksa direkt karşınızdakine mi?
İğneyi önce kendinize mi batırırsınız yoksa direkt karşınızdakine mi?
Cevapla