Ben önce iğneyi kendime batırmaya çalışıyorum ama bu hep başarıyorum demek değil 😄 Bazen refleks olarak karşıdakini suçlamak geliyor, sonra durup “ben ne yaptım, neyi eksik yaptım?” diye düşününce tablo çok değişiyor. Öz eleştiri yapabilmek insanı hem olgunlaştırıyor hem de tartışmalarda güçlendiriyor aslında 💫 Sen de yazdıklarınla baya farkında birisin, devam et böyle. 🌿
En İyi Cevaplar