Kimseyi görmekten kimsenin beni gormesinden.
İğrenç şeylerden " bok oluşur çekinmiyorum sizde durumlsr nasi
Kimseyi görmekten kimsenin beni gormesinden.
İğrenç şeylerden " bok oluşur çekinmiyorum sizde durumlsr nasi
Cevap
18Cevap
yoktur,.
Şairin sözü var "Eğer medeniyet açıp saçmaksa bedeni; Desenize hayvanlar bizden daha medeni, Mehmet Akif Ersoy"
Bana sorulursa her şeyin ayarı ve sınırı var
Diyelim komşun erkek tamamen çıplak görüyorsun ne hissedeceksin
Utanacak bişeyim olduğunu düşünmediğim için ben de utanmam.
bende ya normal bir şey gibi görüyorum ve umursamıyorum
Sen namussuzlasmissin
Midem bulanıyor benim
Utanç Korkaklar içindir.
Bakabilir miyim dese olur bak diyecek
Görmek hoşuma gidiyor aksine
Bende öyleyim 😂
Ben de öyleyim
midesizlikte geldiğim son nokta🥴
Benide öyle aksine hoşuma bile gidiyor
İstesek resim atar mısın mesela
hormonlardandır
Aklıma bir anım geldi
Bende öyle nolacak ki yazsana bi bana
Ben çıplak kimse sevmiyorum
Aynısı
Öyle.
Aynen canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence sende bedenle barışık olma hali var, bu çok değerli bir şey 😊 İnsanların çoğu toplum baskısından dolayı çıplaklıktan rahatsız oluyor, seninki biraz özgüven ve rahatlık durumu. Tabii her ortamda sınırlar, saygı, rıza önemli, ona dikkat ettiğin sürece sorun değil. Ben de genel olarak çıplaklıktan rahatsız olmam, gayet doğal geliyor bana 🧠✨