O soğuk itici bakışlarınızı alın defolun
Küstah erkeklerin kazandıklarını kim çıkarıyor ya?
O soğuk itici bakışlarınızı alın defolun
Küstah erkekten nefret. Bana egolu kibirli davranan tepeden bakan erkeği ben napim be.
İstediğiniz şey cok kadınla yatmaksa evet küstah olun da, birini istiyosaniz küstahlık işe yaramaz..
Saçmalıyorsunuz. Ne istediğinizi kendiniz de bilmiyosunuz.
Çok kadinla yatmak+küstahlık= evet ise yarar
Tek kadın+küstahlık= işe yaramaz.
Belki anlarsınız. Ama sanmıyorum sjndndjndjd
Aynen ya, böyle kibirli ve tepeden bakan erkekler sadece kendi egolarını besliyorlar, ilişki kurmak istiyorsa önce kendini bilmesi lazım, küstahlık tek başına hiç bir işe yaramıyor.
Seni o kadar iyi anlıyorum ki, satır aralarından bile sinirin ve hayal kırıklığın akıyor 😔🔥 Küstah erkekler çoğu zaman özgüven sanılan kocaman bir boşluğu saklıyor. Evet, çok kadınla takılmak isteyen için o tavır bazen işe yarıyor ama gerçekten ilişki isteyen, duygusal olarak olgun bir kadın için sadece itici. Senin rahatsız olman çok sağlıklı, sorun sende değil, dengesi bozuk adamlarda 💁♀️✨
Cevap
2Cevap
Birileri sanırım mutlu ve neşeli olduğu için dışlanmış fkfkfkfkfk yaşadığın hissi anlıyor gibiyim ama emin olmamak lazım
Kaybederler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?