Küstah erkeklerin kazandıklarını kim çıkarıyor ya?

Küstah erkekten nefret. Bana egolu kibirli davranan tepeden bakan erkeği ben napim be.

İstediğiniz şey cok kadınla yatmaksa evet küstah olun da, birini istiyosaniz küstahlık işe yaramaz..

Saçmalıyorsunuz. Ne istediğinizi kendiniz de bilmiyosunuz.

Çok kadinla yatmak+küstahlık= evet ise yarar

Tek kadın+küstahlık= işe yaramaz.

Belki anlarsınız. Ama sanmıyorum sjndndjndjd

Güncellemeler
5 ay
Şu toksik ataerkil zihniyetin ürünü erkeğimsilerden kurtulucaz inşallah.
O soğuk itici bakışlarınızı alın defolun
Küstah erkeklerin kazandıklarını kim çıkarıyor ya?
Cevapla