Sürekli her şeyi düşünüp kendimden yoruluyorum, kafamı nasıl sustururum 😞?

Ben kendimden artık çok yoruldum, sürekli bir şey düşünüyorum devamlı. Biriyle konuşuyorum o yazmayınca çok sinirli asabi ve çok keyifsiz oluyorum. Her düşündüğüm şeyi sanki yapmam gerekiyormuş, sormam gerekiyormuş gibi geliyor. Psikolağa da gittim ama kendime yardımcı olamıyorum bir türlü. Kendime ağlayasım geliyor yazık bana.

Sürekli her şeyi düşünüp kendimden yoruluyorum, kafamı nasıl sustururum 😞?
Cevapla