Hadsiz ve saygısız insanlara katlanamıyorum, bu toksik insanların derdi ne sizce?

Bir insanın kötü olması için illa birinin canına kast etmesi hırsızlık yapması iftira atması gerekmiyor bence.

Hadsizlik ve saygısızlık da birer karaktersizlik ve iğrençliktir.

Bunun temelinde insanın kompleksleri, üstün olma arzusu kendi ezikliğini bastırma çabası yatıyor ( hemde karşısındaki insanın duygusunu hiç önemsemeden )

Zorbalık bambaşka bir şey ama pasif saygısızlıklar vardır, sınır test etmek gibi

Karşısındakinin sabrını ölçmek, nereye kadar ileri gidebilirim ne kadar zorlayabilirim tarzında bi deneme

Bu insanlardan iğreniyorum şeytani bir kötülük değil bunlar diyenler var ama ben hepsini aynı kefeye koyuyorum. Siz Bunlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hadsiz ve saygısız insanlara katlanamıyorum, bu toksik insanların derdi ne sizce?
Cevapla