Bir insanın kötü olması için illa birinin canına kast etmesi hırsızlık yapması iftira atması gerekmiyor bence.
Hadsizlik ve saygısızlık da birer karaktersizlik ve iğrençliktir.
Bunun temelinde insanın kompleksleri, üstün olma arzusu kendi ezikliğini bastırma çabası yatıyor ( hemde karşısındaki insanın duygusunu hiç önemsemeden )
Zorbalık bambaşka bir şey ama pasif saygısızlıklar vardır, sınır test etmek gibi
Karşısındakinin sabrını ölçmek, nereye kadar ileri gidebilirim ne kadar zorlayabilirim tarzında bi deneme
Bu insanlardan iğreniyorum şeytani bir kötülük değil bunlar diyenler var ama ben hepsini aynı kefeye koyuyorum. Siz Bunlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer