Onların yaşamlarıyla, tercihleriyle ilgili alay eder küçümser?
Narsist mi oluyor böyle bir kişi?
Onların yaşamlarıyla, tercihleriyle ilgili alay eder küçümser?
Narsist mi oluyor böyle bir kişi?
Ezik oldukları için üstten bakıyorlar
Kesinlikle öyle
Üstten bakan herkes narsist değil ama çoğunda özgüven fazlasından çok, özgüven açığı oluyor aslında 😌 Başkalarını küçümseyerek kendini büyük hissetmeye çalışıyor. Aileden öğrenilmiş bir dil, çevre baskısı ya da kıskançlık da etkili olabilir. Sen bunu kişisel alma, mesafeni koy, sınırını net çiz. Değerini onların bakışına göre ölçmek zorunda değilsin 💬✨
Cevap
4Cevap
egoları olan boş insanlardır onlar
Egoist ve kötü oldukları için
Onlar kötü kalpli insan
Kibirden ötürü
egolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar