Neden iyi niyetli, sıcakkanlı insanları hep daha basit ve değersiz mi görüyorlar?

İnsanlarla çok hemen samimi olurum sıcakkanlıyım sohbet felan iyi ederim dinlerim karşıdakını arkadaşcanlısıyım ama nedense insanlar hiç değer vermiyor basit görüyor bana herşeyi tartmadan söyleyebiliyorlar nerde herkesle samimi olmayan egoist birisi varsa da böylelerine saygı duyuyorlar laflarına dikkat ederek konuşuyorlar

Neden iyi niyetli, sıcakkanlı insanları hep daha basit ve değersiz mi görüyorlar?
Cevapla