şu an aşırı asabiyim herkese çatıyorum yaaaaaa ne demek arkadaş olurlar ne demek 👊(çabuk sinirlenirim sevmediğim bir şey demesi yeter anında tepki gösteririm)
En ufak şeyde sinirlenir misiniz ve bu sinir ne kadar sürer?
Kolay kolay sinirlenmem ama sinirlendiğimde de bu durum çok uzun sürmez. O duyguyu yaşar ve bir an önce huzurlu halime dönmek isterim. Sinirim genelde saman alevi gibidir; çabuk çıkar ama hızlı söner. Kin tutma huyum pek yoktur. Bir şeye kızdıysam, o an tepkimi verip ya da biraz yalnız kalıp durumu kafamda çözdüğümde, on dakika sonra normale dönebilirim. Meseleyi uzatıp günlerce kendime yük etmeyi sevmiyorum. Beni en çok samimiyetsizlik ve bile bile yapılan haksızlıklar rahatsız eder. Eğer karşımdaki insanın beni aptal yerine koyduğunu hissedersem, işte o zaman içten içe bir sinirlenme yaşarım. Ama bardak neden burada değil gibi ufak tefek günlük olaylar beni pek sarsmaz.
Hayir cok sakin ve sabrli birisiyim ama sabrimda biyere kadar. Sevdigim insana karsi sabrim bitsede sinirlenirim ama duzgun anlatmaya calisirim. Baskasina karsi sinirimi cok fena gosteririm artik onunda topuklarina kuvvet.
18’ken böyle parlaman çok normal, hormonlar, stres, gelecek kaygısı hepsi üst üste geliyor 🔥 Ama her şeye anında tepki verince de en çok seni yoruyor. Tepki vermeden önce bir 10 saniye dur, derin nefes al, “bu kavga etmeye değer mi?” diye sor kendine. Çoğu şeyin aslında o anlık sinire değmediğini fark edeceksin 😌🧠
Daha çok sinir ediyorlar ya sonra neden sinirlisin neden herkesten nefret ediyorsun derler nefret kusarlar kusarlar sonra neden değiştirdin kimseye güven kalmadı ya dost bildiklerimiz bile bir şeyde sırtımızdan bıçaklar oldu kahve yok nescafe var onu içiyim sakinleştikten sonra şu an başım çatlıyor kalkarsam kesin düşerim teşekkürler düşündüğün için 🌸
Yaaaaaa bu şarkıları bilerek mi seçiyorsun ya 😂 😂 Allah'ım yarabbim sen beni sınıyor musun 😹 çikolata almadın ki nasıl bilmezsin çikolata al barışalım diye gelmen lazım bana öyle barışırım sadece
Yaaaaaa neden o zaman sinirli emoji attın madem sakinsin, 😂😂 kız ve erkekten arkadaş olur diyip duruyor olmaz diyorum olur olur diye sinirlendim ya 🐣🐥👊
Nedemek olmaz bal gibi olar Kim olmaz diyorsa gelsin ben burdayım okey 😏 Neden kızdın emoji attım çin ku soru kızmak için soruldu bende ondan yani öyle oldu 😶🌫️
Evet fazlasıyla tahammülüm yok sinirlenirim belli etmem ilk sonra tekrar yapar alttan alttan uyarı yaparım anlamadı tekrar yaptı o zaman bittin sen biçıs derim 👊😾🐥