Sizde hiç bir şey yokken ağlama ihtiyyacı duyuyormusunuz?

Ama böyle gerçekten ağlamak. Öyle duygusallık çöktü gözüm doldu değil. Baya hıçkır hıçkıra nefes alamayaack kadar çok ağlamaktan bahs ediyorum. Yıpranmışlık, tükenmişlik, yorgunluk, bıkkınlık, sıkkınlık, mutsuzluk çöküyor hiç bir şey yokken. Ardından En az 1 saat uzaklara bakıp dalmak. En son Yorgun düşüp uyumak..
Sizde hiç bir şey yokken ağlama ihtiyyacı duyuyormusunuz?
Cevapla