Sizinde sürekli ağlayasınız geliyor mu?

9 aylık kızım var 3 aylık da hamileyim. Arayıp konuşabileceğim kimse de yok annem uzakta. Evim uzakta. Bu yalnızlığı çeken var mı benim gibi. Ben ne yapabilirim hiç bir şey iyi gelmiyor. İyi hissetmiyorum
Sizinde sürekli ağlayasınız geliyor mu?
Cevapla