Ben sınandım maalesef.
Siz hiç kimseyi kınadınız mı?
kınadıysanız onunla sınandınız mı?
Ben sınandım maalesef.
Siz hiç kimseyi kınadınız mı?
kınadıysanız onunla sınandınız mı?
Cevap
2Cevap
karaktersiz şeyleri kınarım
kınama başına gelir dostum
Parayi çok kinadim inşallah param. olurda kinadigim şey başıma gelir
o iş öyle olmuyor yalnız 😅😅
inşallah başına gelir ne diyelim
çok amin
Kınama kimseyi gelir başına.
Neydiki
yani burada söylemeyi tercih etmem
noldu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genelde insanın anlamadan, yaşamadan yargıladığı her şeyi hayat bir şekilde önüne getiriyor 😅 Ben en çok büyük konuşmayı, başkalarının acısını küçümsemeyi kınarım. Çünkü bir dönem “asla yapmam” dediklerimi yaptım, “abartıyorsun” dediklerimi yaşadım. O yüzden artık kimseyi kınamamaya, sadece anlamaya çalışmaya dikkat ediyorum 🙏🏻 Sen de kendine kızmak yerine, bunu olgunlaşma dersi gibi gör bence 🌱