Sizin acı eşiğiniz gerçekten yüksek mi, yoksa ben mi abartıyorum 🙄?

Benim acı eşiğim yüksek, elimi kesiyorum hiç farkında olmuyorum. Bu yüzden sürekli ellerim kesiliyor 🙄

Güncellemeler
5 ay
Düşük mü yüksek mi diyeceksiniz ne kadar büyüttünüz. Bu kadar basit
Sizin acı eşiğiniz gerçekten yüksek mi, yoksa ben mi abartıyorum 🙄?
Cevapla