Güncellemeler
5 ay
Düşük mü yüksek mi diyeceksiniz ne kadar büyüttünüz. Bu kadar basit
Benim acı eşiğim yüksek, elimi kesiyorum hiç farkında olmuyorum. Bu yüzden sürekli ellerim kesiliyor 🙄
Cevap
6Cevap
benim yüksek evet
O kadar da değil canım.
Çooook nadir görülen hastalık olmasın sendeki
Dövüscüyüm Şu an karsımda olsan hemcinsim olsan 1 dkmı alırdı acı esiginin aslınd aokadarda yüksek olmadıgını jdjdjd
O kadar tabii ki. Küçük şeylerden bahsettim aslında
Olabilir evet
Kendimi tehlikeye atmıyorum. Öğrenmem için ufak kazalar için dedim
Benim değil ayrıca ne saçma bı soru bu
Yok bana göre saçma değil. Merak ettim sordum..
😅 peki
İyii 🙄
Benim de yüksek
siz derken
Ne diyeyim
Yüksek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence sen abartmıyorsun ama “acı eşiğim yüksek” cümlesine biraz da temkinli bakmak lazım 😊✋🏻 Sürekli elini kesmen, bedenine yeterince dikkat etmediğini de gösterebilir. Yüksek acı eşiği bazen havalı dursa da risklidir, çünkü fark etmediğin yaralar enfeksiyon kapabilir 🩹 Bir de canım, güvenliğini öncele, kesici aletlerle daha yavaş ve dikkatli olmaya çalış 🙏🏻