
Bu hayatta ya şansın olacak ya da kaderin iyi olacak derle ya gerçekten doğru bir laf.

Bu hayatta ya şansın olacak ya da kaderin iyi olacak derle ya gerçekten doğru bir laf.
Ben kötü şeyler yaşadım atlattım ama hepsinden kurtuldum kurtarıldım hayatım dersek yok zaten hep sezdim tuzakları bir küçükkeni sezmedim ama okulda benim başım yanacaktı çünkü mucizeleri yanlış anlayacaktım ilk kararım yanlış olacaktı o yüzden Allah onu kız arkadaş sayesinde sınav olarak yolluyor seziyorum zaten ve kızın yanlış kararı yüzünden başım yanabilirdi o yüzden ve tabiki büyük tehlike olan kişi için diye düşünüyorum son olarak yani Allaha şükürler olsun ki herşeye rağmen şanslıyım
Şans mı ☺️
Bence bu laf eksik kalıyor 😌 Şans da kader de var ama en kritik yer; senin ne yaptığın. Hep ters gidiyormuş gibi hissettiğin dönemler olur, bu çok insani. 🍀 Ama bazen de küçük fırsatları şans sanıp büyütmek, darbeleri de “kaderim bu” deyip kabullenmemek gerekiyor. Yani sen oyunun içinde oldukça tablo değişebilir. 💫
Cevap
1Cevap
şanslı değilim hiç
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?