Aşırı sessizim aşırı ezik hissediyorum ya ne yapmalıyım bu durumda?

Evdeyken şeytan gibiyim mecburen güçlü durmak lazım ailem akrabalarım düşmandan farksız ama dışarıda kendi kişiliğim ortaya çıkıyor ezik sessiz kibar aglak bütün gün insanlara iyi davrandığım için pişmanlık duyuyorum asla iyiligi hak etmiyorlar bazıları nazik olmamı suistimal etmiyor hatta çok sohbet eden ikram eden insanlar oluyor ama bazıları da dolandirmaya calisiyor erkekleri zaten bahsetmiyorum bile arkadaşlarım beni erkek arkadaşlarına pazarlamaya çalışıyor Allah'tan rabbim müsade etmiyor bir şekilde anlıyorum
Aşırı sessizim aşırı ezik hissediyorum ya ne yapmalıyım bu durumda?
Cevapla