Hiç kimseyi sevmemek, sevilmemek insanı kalpsiz ve korkak mı yapar?

Bir insan bu yaşına kadar ne sevip ne sevilmediyse bu onun kalpsiz olduğunu mu gösterir?

Tam şu anda yabancı bir şarkı dinliyorum, şarkıda kalbini aç diyor, bu şarkıyı dinlerken bu soruyu sormak aklıma geldi. Bir insanın kalbi öylece atıyorsa ve bir tek mantık devredeyse bu kişi sevginin ne olduğunu bilemez mi?

Peki kalbini dış dünyaya çok uzun zaman önce kapadıysa ve kötülüklerden korumak için bir tek mantığıyla yürüyorsa, bu insana korkak diyebilir miyiz?

Hiç kimseyi sevmemek, sevilmemek insanı kalpsiz ve korkak mı yapar?
Cevapla