Sabırlı bir dinleyiciyimdir. Kendimi izah edeceğim zaman sözümün kesilmemesi şartıyla, en ince ayrıntısına kadar ve şeffaf bir dil ile kendimi izah etmeyi seviyorum! :)
Her ikisi de :) rollerin değişebildiği arkadaşlıklar ilişkiler en sevdiğim şeydir. İnsan yeri geldiğinde konuşabilmeli yeri geldiğinde de dinleyebilmelidir. İlişkileri arkadaşlıkları güçlendiren de budur.
Ben daha çok sabırlı dinleyici tarafındayım ama gerektiğinde coşup anlatan tarafa da güzel geçiş yaparım 😄 Dinlerken insanın mimiklerine, ses tonuna çok dikkat ederim, o yüzden beni tanıyanlar genelde “terapi gibi geliyorsun” der ☕ Ama keyfim yerindeyse, hele konu insan davranışlarıysa, susmadan konuşurum. 😌✨