Çok iyi bir dinleyici misin, yoksa anlatıcı mı?

Dinlemek ve anlatmak...

Hayatımız boyunca kendimizi ifade edebilmek için diyalog kurarız. Diyalogda kimi insanlar karşı tarafı dinlemeyip sürekli kendisini ifade etmekte. Kimisi de pek kendini ifade etmeyip sadece karşı tarafı daha iyi bir şekilde dinlemekte.

Ve bir de bunun her ikisini yapan var.

Asıl önemlisi zaten bu ikisini birlikte yapabilmektir. Hem kendini daha iyi anlatmak, hem de karşındakini daha iyi dinlemek.

Peki siz bu ikisini birlikte yapabiliyor musunuz?

Yoksa ben daha iyi dinleyiciğim ya da anlatıcıyım mı diyorsunuz?

https://youtu.be/39bTjy3q74g
Çok iyi bir dinleyici misin, yoksa anlatıcı mı?
Çok iyi bir dinleyici misin, yoksa anlatıcı mı?
Çok iyi bir dinleyici misin, yoksa anlatıcı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru 😎 🌟🌟🌟🌟🌟Teşekkür ederim @KürkMantoluHayri
Çok iyi bir dinleyici misin, yoksa anlatıcı mı?
Cevapla