İyi bir dinleyici olamam ama iyi bir anlatıcı olabilirim tabi tebeşirle tahtaya vuran öğretmen edasıyla değil hoş şimdi tebeşir de yok ya 😏 neyse konu da bu değil zatenBen ay sonu maaşıma bakarım
Siz iyi bir anlatıcı mısınız yoksa iyi bir dinleyici mi?
Merhaba Her ikisi de olduğumu düşünüyorum. Aslında karşımdaki insanın beni be kadar ciddiye aldığı ile ilgili bir durum aslında. Yeri gelir susarım yeri gelir saatlerce anlatırım.
Resmi çok sevdim. Fotoğrafı çok güzel yorumlamış dsfsdfds. İyi bir dinleyici de, anlatıcı da değilim. Çünkü dinlerken dayanamayıp aralara yorumlarımı ekleyebiliyorum. Aynı şekilde bir şey anlatırken de hızımı alamayıp motora bağlayabiliyorum. Ki konuştuğumda beni kimse anlayamıyor hızlı konuştuğum için. Yani ikisinde de iyi değilim ☾
İyi bir dinleyiciyimdir. İki çift laf etmeye üşenir oldum. Detaylara girmeyi seven ben, şimdilerde kabataslak şekilde anlatıp geçiyorum. Dinlerken de dinlenecek olan şeyi dinlerim. Fuzuli, önemsiz, sıkıcı şeyleri dinleyemiyorum. Çok çabuk darlanıyorum.
İyi bir dinleyici ve gözlemci olduğumu düşünüyorum. Öyle olmasam insanları dinleyip anlamaya çalışmasam iyi bir anlatımcı da olamam. Bu yüzden dinleyip anlamak hissetmek önemli.
Karşımdaki kişiye bağlı. Eğer uyum sağlamışsak iyi bir dinleyici de olurum , iyi bir anlatici da ama karşımdaki kişi ikisini de bilmeyen bir tipse ne anlatacağım diye uğraşırım ne de dinlerim. For example 5 yıldır AKP'lilere bu muameleyi yapıyorum 🤣
Ben kendime bu konuda güveniyorum hem iyi bir anlatıcı hem de iyi bir dinleyici olduğunu düşünüyorum insanları dinlerken nasıl geri dinlemiyorum kendimi onların yerine koyup empati kuruyorum bu şekilde iletişim kuruyorum 🌸
İyi bir anlatıcı olduğum söylenemez. İyi bir dinleyici olduğumda. Anlatırken mal mal cevaplar veren olunca sinirleniyorum dinleme kısmına gelince. Cevabımı aradaki cümleden alırım gerisini dinlemem
yerine göre. kimi zaman çok iyi bir anlatıcı kimi zaman da çok iyi bir dinleyici. genellikle çok iyi dinlediklerime çok iyi bir şekil de anlatırım ben :D