Bu doneme giren tek ben miyim sizinde fiirinizi duymak isterim?

Arkadaslar oyle bir donemdeyimki ne arkadasim kaldi ne esim ne dostum arkadaslarimin cogunu sildim hayatimdan sebebi ise su gercek yuzlerini gordum gecen yazdan beri disari cikmiyorum cubku arkadasim yok calis eve gel ya da hep ev ev arkadaslar oyle bunaldimki ilk deda hayatimda bu donemdeyim kimseye reels atmiyorum kimseye derdimi anlatmiyorum kimseye dedikodu oldugunda yazmiyorum cunku yok hepsi gitti oyle bie bosluktayimki tum arkadaslarim gittigi icin sosyal ansytemi bile yendim tek basima bir yere gitmezdim yalnizlik beni hepsine zorladi heryere tek gidip gelirim ama dokuyo artik bu son zamanlarda kahve icip konusucak kimsem bile kalmadi bul diyincede insan kiz arkadasi tak diye bulamiyor bu doneme girip cikamiycaginizi sanip ciktinizmi siz yoksa tekmiyim bu arada izmirdeyim burdan bi sansimizi deniyelim 🥲😅
Bu doneme giren tek ben miyim sizinde fiirinizi duymak isterim?
Cevapla