Birinin sadece "Vitrinini" (İyi yanlarını) mi sevdiniz, yoksa "Depusunu" (Karanlık tarafını) görmeye cesaretiniz oldu mu?

İnsanlar ışığı sever. Güçlüyken, neşeliyken, paralıyken herkes yanınızdadır. Ama herkesin içinde kimseye göstermediği bir canavar, bir enkaz, bir karanlık taraf vardır. Soru şu: Birini gerçekten sevmek, onun o karanlık tarafıyla dans etmeyi göze almak değil midir? Sizi siz yapan 'kusurlarınızla' seven oldu mu hiç, yoksa hep maskenize mi aşık oldular?

Birinin sadece "Vitrinini" (İyi yanlarını) mi sevdiniz, yoksa "Depusunu" (Karanlık tarafını) görmeye cesaretiniz oldu mu?
Cevapla