Maalesef zaman zaman sevmediğimiz insanlarla aynı ortamda bulunmak zorunda kalabiliyoruz. Böyle durumlarda sevmediğiniz insanlara seviyormuş gibi davranır mısınız yoksa sevmediğiniz belli olur mu?
Sevmediğiniz birine seviyormuş gibi davranır mısınız, yoksa sevmediğinizi belli eder misiniz?
Rol yapmayı pek becerebilen biri değilim. Eğer birinden hoşlanmıyorsam, bu muhtemelen tavırlarımdan veya araya koyduğum mesafeden anlaşılır. Seviyormuş gibi davranmak hem kendime hem de karşımdaki kişiye karşı bir ikiyüzlülük gibi geliyor. Ancak bu, o kişiye saygısızlık yapacağım anlamına gelmez; sadece samimiyetimi sınırlarım..
Seviyormuş gibi davranmam, aynı ortamdaysakta o kişi ile iletişime girmem 🤷♀️
Ha o ortamda söylememde onu sevmediğimi o kadar değil yani jdjdj ha sadece ilgilenmem. O da enerjimden anlar ki, zaten biliriz birbirimizden hoşlanmadığımızı..
Bi ihtimalde dilimi tutarım fakat yüz ifademe söz veremiyorum 😀
Seviyorsam sevdigimi cümle alem anlar sevdiğimi Herkes anladı seni sevdiğimi Herkes anladı seni çok sevdiğimi Yalnız sana anlatamadım ne kadar sevdiğimi Çoğu anlattım belki Sonsuzu anlatmaya kelimeler yetmedi.. şiirdeki gibi severim ben ama artık sevme duygumu kaybettim sev mi yoo ruummm 😅
Aynı yaş grubundan biri olarak direkt söyleyeyim: Ben seviyormuş gibi yapmam ama sevmediğimi de suratına vura vura belli etmem 🙃 Nötr, mesafeli, kibar moddayım. Ne samimiyim ne kaba. Zorunlu iletişim varsa konuşurum, yoksa kendi halimde takılırım. Sen hangisisin, rol yapar mısın yoksa mesafeni net çizer misin? 😌💜
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Hayır seviyormuş gibi yapmam. yüzüne karşı sevmediğimi söylerim açık bir şekilde. maalesef bazıları çok iyi rol yapıyor karaktersizlikte ustalaşmışlar. başta fark edemiyoruz öyle karaktersizleri.