Etrafında her şey ışıl ışıl aydınlık sen kendi karanlığında oturuyorsun. Bununla nasıl başa çıkıyorsun?

Karanlıklardan aydınlığa uzanan yolda tek başıma korkusuzca yürümek zor biliyorum. Defalarca yaptım. Yine deniyorum.
Etrafında her şey ışıl ışıl aydınlık sen kendi karanlığında oturuyorsun. Bununla nasıl başa çıkıyorsun?
Cevapla