Bazen olur ya güvenşi alanından çıkı birde bakarsınki aslında yokmuş.. insan yaşanana değilde sanırım verdiği emeğe üzülür

Bazen olur ya güvenşi alanından çıkı birde bakarsınki aslında yokmuş.. insan yaşanana değilde sanırım verdiği emeğe üzülür

Bu dünyada aslına bakarsan hiçbir şey bize ait değil oturduğumuz ev araba böyle şeylere tamah etmemek lazım dünya malı dünyada kalır. Çocuklarımız bile bize Allah'ın emanetidir bu dünyada hiçbir şeye böyle körü körüne bağlanmamak gerektiğini son yıllarda yaşadığım olaylarda iyice anladım.
Çok doğru🌺
Mehmet Akif gibi melankoligim bazı konularda.
"Aldanma insanların samimiyetine , menfaatleri gelir herşeyden önce etmeseydi cenneti vaat ona bile etmezlerdi secde."
Drama bu kadar 😄
Hımm
İnsanın en çok canını yakan şey, kaybetmek değil; “demek ki hiç yokmuş” duygusu olur 💔
Emeğin, inancın, hayalin boşa gitmiş gibi gelir. Orası çok acıtıyor, haklısın. Ama verdiğin emek, seni büyüten şey aslında; karşındaki hak etmese bile, senin karakterin değişmiyor. Güven alanın sarsıldıysa kendine zaman tanı, suçlu aramadan sadece deneyimden öğrenmeye odaklan 🙏✨
Cevap
29Cevap
Bana ait olan benden gitmez zaten gittiyse aidiyet sıkıntı vardır.
Genel olrak bahsettim aslında bir kişi değil he rşey
Her şey dediğin de aslında her hangi bir şey..
O açıdan bakılırsa zaten hiç bir şey bizim değil ki
Öyle , evet
Aslına bakarsak hiçbir şey bize ait değil, her şey Allah'ın.
Ben sadece benim olan şeylere karşı aidiyet duyarım zaten..
Bana ait olan şeyleri biliyorum benim olmayana da göz dikmem
Bana ait hiç bir şey yok bu dünyada.
Çok dopru asıl mantık bu
🙏
Hepsi beni yaratanın. Bana ait olan sadece ruhum
Öyle olduğunu anladığın da yaşadığın o hayal kırıklığı çok kötü
Valla bana ait bir şey yok.. kendi nefesim bile benim kontrolümde değil.. o yüzden birşeye sahip değilim.. en fazla eşlik ediyorum dur :)))
Ustalıkla düşünülmüş
Neye gerçek anlamda sahibiz ki zaten, her şey bir nevi emanet ya da kiralık gibi düşün
Çok doğeu
Bazen görmek ve bilmek istemeyiz. Bu bizi daha mutlu edebilir.
Dopru geröekten
Bana ait olmayan hersey bana göre zaten yalandır. Ayrıca sonradan yalan olduysa hayatımdan da gidebilir ve hatta gitmek istiyorsa ben aşağıdaki videodaki gibi hayatımdan şutlarım😎
Yalan dünya da yaşıyoruz. Bugün varız yarın yokuz. Yaşadığım için biliyorum şu an paranın hiç bir faydası yok.
Dünya yalan ki daha ne olsun.
https://www.youtube.com/embed/loMK1eM46h4Benim olan benimdir. Gerçekten sahip hissiyatım varsa bir sayde o ölene kadar benimdir.
Benim olan benim gerçeğimdir, bunun dışında olana yanaşmam.
Hayatıma dahil ettiğim her şey hem bana ait hem değil
@Alastor39 görseldeki kadınla profilin çok yakışıyor 😂😂😂😂
Bile bile yalanı yaşamam, net olmayandan uzak dururum.
Sahip olduğum hiçbir şeyin gerçekliğinden şüphe etmedim. Benimse benimdir.
Yok bi evim var onunda kapı gibi tapusu var sajkfbashj İnsanlara komple güvenmiyorum artık. Hiç bir şeyi sahiplenmemeye karar verdim. albim kırılmasın diye :/
Öyleydi sanırım🙂
Ya srni takip ediyordum bir ara hesap kapattı yazıyordu anlamdım bu işi
Biraz nefes aldım diyelim bir hafta içerisinde geri dönebiliyor hesaplar
Yaa, iyi ki döndün ohalde🌺
🫠🌼
Bana ait hiçbir şeyin olmadığını biliyorum.
Bana ait ailem var sadece 😌
Bu dünya da hepimiz geciciyiz
Dünyanın kendisi yalan
Dünya malı dışındakiler gerçekten benim.
Tabi yalan mülk allahındır 🙂
Sonuna kadar yaşayamadığımız her şey yalan
Bana ait olan her şey bana aittir..
değil benim olan benimdir
Hepimiz birer beyaz yalanız.
Palavra palavra palavra
De ayrı yazılır
Gerçek olduğuna adım gibi eminim.
Her şey emanet zaten
Her şey geçicidir
Evet elbette herkesin öyle
Çoğu yalan
Çoğu evet
Hepsi yalan
Emek üzer evet
İts that deep
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?