Rutin gerçekten güvenli liman mı, yoksa fark etmeden kendimize hapishane mi kuruyoruz?

Tekrar, tekrar ve de tekrar... Kendimizi koruma altına aldığımızı sandığımız sistemin içinde miyiz, yoksa fark etmeden hareket alanımızı mı daraltıyoruz?

Rutin gerçekten güvenli liman mı, yoksa fark etmeden kendimize hapishane mi kuruyoruz?
Cevapla