Gerçekten empati ve entelektüellik bu kadar mı bitti, iyi kalpli insanlar nereye kayboldu?

İnsanlar empati yoksunu, tembeller.

Herkes kokuşmuş çingene gibi oldu.

Anlamak etmek yok, kalk oyna hemen. Erkeklerde aynı. İgrencsiniz. Böğk.

Ama empati bekleyip , biraz mutlu olsana yeaa derdimiz bize yetiyor diyolar.

La banane. Seni anlamak için niye mutlu oliyim.

Sırf sen mutlu ol diye ben niye kalkıp oyniyim. Sen beni anladın mı ki şopar kılıklı?

Her yer gürültülü ve kaba. He bide seksi. Ci... sellik ucuzladı.

Entelektüellik artık yok zaten o insanlar nerde kaldı nereye gitti bilmiyorum.

Merhamet mi. Sadece hayvanlara o da gösteriş için. İnstagrama foto koymak için.

Ruh desen yok. Erkekler mücadeleci değil, kolaycılar. Gayette öyleler.

Kadınlar paracı.

Çingene dünyanizda mutluluklar. Ben yokum ya sizin dünyanızda.

Kalkıp oynayamam. Düşünen bi insanim.

Güncellemeler
5 ay
Entel ve iyi narin insanları seviyorum bu ÇİNGENE dünyada. Erkeklerde dahil buna. Erkeklerde çingene çoğu.
Onlar yüksek bilinçte bilge, hassas insanlar.
Güncellemeler
5 ay
Entel olmak sadce okul okumak demek değil bana göre.
Türkiye eskiden de cahildi. Ama ezilmiş hali vardı mütevazı hali. Kibir fazla yoktu şimdiki kadar.
2000 li yıllardan bahsediyorum çok geri gitmeyin.
Şimdi anam 7 den 70 e herkeste kibir.
Herkes çıkar peşinde. En çok ne koparabilirim. En çok nasıl popomu sallayıp dans edebilirim.
En çok nasıl estetik olurum.
Kendinizi kandrmayin artık bunlar mutlu etmiyor.
Açın seveceginiz bir kitabı okuyun sıkıcı olmasına gerek yok masal bile okuyun
Gerçekten empati ve entelektüellik bu kadar mı bitti, iyi kalpli insanlar nereye kayboldu?
Cevapla