Aşırı utangaç ve anksiyetem var, iş arkadaşlarım beni gerçekten seviyor mu 😔?

İş arkadaşlarım bana ben konuşmasam da konu açıp konuşmaya çalışıyorlar sessiz de olsam bişey olsa arkamda duruyolar ama diğer arkadaşlar arasında kendimi kıyaslama yapıyorum ismimi atıyorum Orhan diyelim Orhan’ım diye hitap esiyorlar siz ne düşünüyorsunuz seviyorlar mı sevmiyorlar mı ve fazla bir diyalog olmuyor ama onlar başlatıyor konu öyle

Aşırı utangaç ve anksiyetem var, iş arkadaşlarım beni gerçekten seviyor mu 😔?
Cevapla